Silver Hawk BR

Suzuki DF90 ATL

Suzuki DF90 ATL

Teknisk

Motortype

4-takt DOHC 16 ventiler

 

Sylinderar

In-line 4

 

Boring og slaglengde

75 x 85 mm

 

Nominell effekt

90 (68,4 kW)

Modell

ATL

 

Slagvolum

1502 cm³

 

Anbefalt turtall

5300 - 6300 O/Min

 

Standard propell

19"

Produktskildring

Silver Hawk var den første båt modellen Silver lanserte i år 1991 då fabrikken vart grunnlagt. Sidan den gong har han vore ein av våre best selgende modellar. Av alle Silvers båtar, selt frå 1991 til dags dato, har rundt halvparten vore ulike versjonar av denne. Silver Hawk har naturlegvis vorte oppdatert gjennom åra, spesielt på skrogfronten, fargevala og på konsollane. Men, denne gangen blir altså fornya Silver Hawk totalt, frå skroget og opp. Den nye designen er resultatet av eit samarbeid mellom Silvers produktutviklingsavdeling og det finske designbyrået Navia Design.

Utforminga til skroget har for det meste vorte inspirert av Silver Y-seriens største og minste modellar Eagle BR og Fox BR/Avant som vart lansert i 2016 og 2018. Linjene til skroget er moderne og sporty, og går stabilt i sjøen, samtidig som dei skjer bølgjene godt. Skroget er bygt med Silvers velkjente AluFibre™-konstruksjon, der skrogets stivhet er eit resultat av den forsterka krysskonstruksjonen i spanten i aluminiumskroget. Skrogsidene blir danna av aluminiumpontonger, og desse er fylte med polyuretanskum som ikkje tar til seg vatn – denne konstruksjon gir båten ekstrem flyteevne og ei køyreoppleving med minimal støy. Glasfiberinteriøret sørger for ein tiltalande utsjånad og mange praktiske eigenskapar. At interiøret er produsert i eitt stykke, gjer båten lett å halde rein, og dempar skrogstøy effektivt. Takka vere denne unike konstruksjonen er den nye Hawk, som resten av Silver Y-serien, så godt som usenkelig. Båten er ytst sjødyktig, lett å køyre, svært smidig og som alle Silver-båtane, er køyreeigenskapane usedvanleg gode.

Utsjånad messig har Hawk gjennomgått store forandringar. Utanom profilen til skroget, så har designen til vindskjermen endra seg mest. Konstruksjonen til heile vindskjermen har vorte forandra samanlikna med forgjengaren. Vindruteprofilen er lik han på den nye Fox BR, og er heilt utan rammer. Den nye vindskjermen held effektivt vind og vatn ute frå sittebrønnen. Mellom dei to romslige styrekonsollane sit det som standard ein todelt døyr som held vinden borte frå sitteplassane. I konsollane finst det oppbevaringsrom for småsaker. På instrumentpanelet ruvar ein topp moderne 9” RAY marine Axiom+ plottar (Axiom+ frå modellåret 2021-), som er installert som standard.

Sjølv akterbenkens konstruksjon følgjer same designspråk som Fox-modellane. Heile akterbenken, inklusive arm og ryggtrygd, kan opnast opp til eit stort tredelt oppbevaringsrom for bagasje og utstyr. Under denne oppbevarast også kalosjen (tilbehøyr) når han ikkje blir brukt. Både føraren og alle passasjerar har godt med benplass. På sidene av motorbrønnen finst to oppbevarings boksar for tau og ankar. Ved midtgangen i den fremre sittebrønnen er det ekstra sitteplassar, og under dei finst det òg store oppbevaringsrom. Tauverket i front, blir lett tatt vare på og praktisk i det opne rommet, der lufta sirkulerer og tørkar tauet effektivt. For auka trygging under av- og på stigning, er kraftige rekkverk i baugen tilgjengelege til å støtte seg på.

Nye Hawk BR, som primært blir selt med ein 90 hk påhengsmotor, har ein 115 liters integrerte bensintank.

Hawk BRs største konkurransefordeler er det sporty utsjåande og moderne skrogform kombinert med den nær usynkelige skrogkonstruksjonen og dei gode køyreeigenskapane. Båten har òg godt med oppbevaringsrom, slik at all bagasje og anna utstyr lett kan pakkast ned. Samanlikna med konkurrerande båtar i same størrelse klasse, er standardutstyret til båten omfattande og inkludert i prisen er mellom anna ein 9” RAY marine Axiom+ plottar med CPT-S- ekkoloddgiver, ein todelt døyr mellom dei to hovudseta, kalesjerom, komfortable stolar og festepunkt til fortøying i rustfritt stål. I tilbehøyrslista finst mellom anna ein Abloy-lås pakke, musikkspelar, sol seng til fronten, targabøyle, trim flaps, vasskitong og ein flott kalesje.

Nye Hawk BR passar bra til familieutflukter og reine fornøyelses turar til havs, men han er òg den perfekte landstadsbåten og formidabel til å fiske frå.

Silver Hawk BR

Teknisk

Lengde

570cm

 

Vekt

675kg

 

Motor

60-115hk

 

Godkjenning

CE/C

 

Beregna maks hastigheit 2 pers.

40kn

 

Lengde, styrekabel

500cm

 

Sjølvlensande

 

Skrog

EN-AW 5754/5083

 

Rekkverk

HST

 

Dekk

GRP

 

Drivstofftank

115L

 

Akterspeil

4mm

 

Overside

2mm

Bredde

213cm

 

Antall passasjerer

7

 

Anbefalt maks motorvekt

208kg

 

Botnvinkel

17,5°

 

Tverrhøgde

510mm

 

Lengde, fjernkontrollkabel

396cm

 

Usynkbar konstruksjon

 

Komfortseter

 

Flotasjon

Polyurethane

 

Vindu

Glas/Akryl

 

Bunn

4mm

 

Side

2mm

 

Innenbords

1,5mm

kr 389.000,-

2022- pris inkludert norgespakke og frakt/levering

Standardutstyr

  •     Akterbenk med romslig oppbevaring

  •     Allsidig oppbevaring

  •     Badeplattformer

  •     Badestige

  •     Bokser for anker og fortøyningslinjer på badeplattformene

  •     Brannslukningsapparat

  •     Buens rekker

  •     Dør mellom konsollene, todelt

  •     Elektrisk lensepumpe

  •     El-uttak

  •     Fast drivstofftank 115 l

  •     Festepunkt til henger eller fortøyning foran og bak

  •     Frontrute i herdet glass, sidevinduer i akryl

  •     Giverstativ + skinne for giverstativ (justerin ekkoloddgiver)

  •     Hydraulisk styring

  •     Konstruksjonen følger CE-normer og har selvlensing på åpne flater

  •     Koppholdere

  •     Lighthouse-sjøkart (oppladbar, et valgfrit land)

  •     Navigasjonslys

  •     NMEA-nettverk

  •     Offshore-komfortseter 2 stk 

  •     Oppbevaringsplass for kalesje

  •     Raymarine Axiom+ 9" -plotterpakke + CPT-S-giver

  •     Tauboks i buen

  •     U-bolt låsebøyle på framdekk (Klasse 3 godkjent)

Suzuki DF90 ATL

Påhengsmotor med mange Suzuki finessar

Suzukis New Generation 4-takter! Med Kompakt design, Lean Burn Control  System, smidig gir skift, Suzuki Easy Start, og dessutan ny type trim og tilt.

Alle Suzukis påhengsmotorar frå DF40ATL til DF350ATX har selvjusterende  kamakselskjede som går i oljebad, noko Suzuki er åleine om blant  leverandørane av utanbordsmotorar. Kjeda er utstyrt med ein hydraulisk  strammemekanisme som er vedlikehaldsfri. Suzuki påhengsmotorane har ein moderne design.

Selvjusterende registerkjede

Alle modellar over DF40A har eit vedlikehaldsfri registerkjede. Eit enkelt og effektiv design med oljesmurt registerkjede som aldri treng å smørjast, og utstyrt med ein automatisk, hydraulisk kjedetrammar som sørger for at kjeda har optimal stramming til kvar tid.

Tiltbegrensning

Motoren har eit tiltbegrensningssystem som vernar båten og utanbordsmotoren mot skadar ved tilting av motoren. Designen har både funksjonane til  tiltbegrensing og til trim sender, og bruker ein trinnfri, kontinuerleg type tiltbegrenser som gjer muleg installasjon av påhengsmotoren på nesten kva type som helst båt.

Lean Burn

Med Suzukis avanserte "Lean Burn" kontrollsystem får du det lågaste bensinforbruket  i marknaden!

Produktskildring

A = Modellnemning

T = Powertrim/tilt og el.start med kontrollboks

L = Lang stamme (20")

Storfavoritten i ny utforming - Silver Hawk BR

Silvers heilt nye versjon av storfavoritten Hawk BR vart introdusert i 2019. Båt modellen er forbetra, og har mellom anna eit heilt nytt skrog, nytt interiør og heilt nye konsollar. Hawk BR er spesielt eigna for utflukter i skjergarden, som landstadsbåt og til fornøyelses køyring. Inkludert norsk pakke med ekstra fenderlist, komplett putesett baug og akter, havnepresenning. Godt utstyrt båt med masse standardutstyr.

Galleri