top of page

Silver Viper DCz

Suzuki DF200 ATL

Suzuki DF200 ATL

Teknisk

Produktskildring


Viper DCz er ein nesten sju meter lang Day Cruiser. Z-seriens båt modellar er kjente for teknologien til høg kvalitet. Dette har òg Viper DCz, og dessutan rikeleg med standardutstyr og ein god romslig cockpit for sosialt samvær. Utsjånaden til båten har ein skandinavisk stil og materiala er brukarvennlege og enkle å halde ved like. Silver båtanes Z-modellserie blir utvida med ein tredje Day Cruiser. Viper DCz er i storleiken mellom Silver Tiger og Silver Raptor.


Skandinavisk design og materiala til førsteklasse


Silver Z-glasfiber-serien er designa av eit av Skandinavias mest kjente designstudio, norske Eker Design AS, som også har solid erfaring innan båt design. Han patenterte Pete- step®-teknologien har vorte brukt i utforminga av skroget for den 6,72 meter lange nyheita. Forma på Petestep®-botnen styrer vatnet nedover og bakover. For båtar med konvensjonelle V-skrog blir vassmassen leidd meir til sidan, noko som skaper meir sjøsprøyt. Takka vere Petestep®-skroget går båten jamnare og rolegare til sjøs og gir lågare drivstoff- økonomi.


WPC-teak som blir brukt i båten er eit meir miljøvennleg alternativ til tradisjonell teak fordi det blir brukt resirkulert teak. WPC-teak kjennest og ser like bra ut som tradisjonell teak, men han bleiknar ikkje og er lett å ta vare på takka vere at han inneheld kompositt. Han beheld den vakre fargen sin gjennom enkel vasking og treng ikkje pussast og blir verna med teakolje.


Vindaugsruta er av høg kvalitet, som strekker seg langt bak langs sidene, ho gir ekstra godt vindvern og gjer at skipperen har god sikt sjølv skrått bak, t.d. i byrjinga av ein tverrgåande sving. Båten har hydraulisk styring som standard og ein 9 ”kartplotter som gjer båtturen tryggare.


Føre båten er det ein nedfellbar stige som forenklar ombord- stigning og gjer det enkelt å gå i land, sjølv i naturhamner. I baugen er det tilrettelagt for å installere baugpropellar og frontlykter. Eit effektiv frontlys i baugen aukar trygginga til sjøs, spesielt viss båtturen finn stad etter mørkets frambrot.


Godt planlagt bruk av plass

Viper DC er godkjent for åtte personar, og båten er designa for at alle skal ha det hyggeleg ombord. I hekken er det ein solid U-formet sofa med tilhøyrande bord som enkelt kan setjast opp i midten. Sofaen kan gjerast om til ein sol seng ved å bruke bordet og ein utfyllingspute. Ved hjelp av kalosjen som følgjer med båten, får ein ekstra sengeplassar i cockpit.

Den romslige kabinen er utstyrt med eit elektrisk toalett (rommar 30 liter) som bidrar til ekstra komfort ombord. Ekstra utstyr er kokeplata og kjøleskap, kran og gasskomfyr som er tilgjengeleg som ekstra tilbehøyr. Fleire av lagringsromma i cockpit er lås bare.

Silver Viper DCz med norsk pakke vert levert med botnstoff, havnekalesje, kalesje, trimplan, kjøleskuff, gassbysse, bord og solpute og ferskvassystem.

Silver Viper DCz

Teknisk

kr 869.000,-

Båtpakke med Suzuki 200hk motor! 2022- pris inkludert frakt/levering og norgespakke verdi kr 112.000,-

Standardutstyr

  • Abloy-låser for akterbenk

  • Akterkalesje

  • Badeplattformer

  • Badestige

  • Bokser for anker og fortøyningslinjer foran og bak

  • Brannslukningsapparat

  • Buens rekker

  • Defrosteranordning (sjåførens del av frontruten)

  • Dobbelt batterisystem

  • Drivstoffilter

  • Drivstofftank 143 liter

  • Dørk i kompositt teak (på åpne dørkflater, buens dekk og badeplattformer)

  • Elektrisk lensepumpe

  • Elektrisk toalett

  • El-uttak

  • Fenderfester

  • Fenderholder, dekket

  • Festepunkt til henger eller fortøyning i baugen

  • Frontrute i glass

  • Gassfjær til akterbenken

  • Hydraulisk styring

  • Integrert boardingstige i baugen

  • Konstruksjonen følger CE-normer og har selvlensing på åpne flater

  • Koppholdere

  • LED-belysning i ruffen

  • Lighthouse-sjøkart (oppladbar, et valgfrit land)

  • Låsbar kabindør

  • Låsebøyler (Klasse 3)

  • Madrass og teppe til ruffen

  • Mulighet til penteri i BB-konsoll

  • Navigasjonslys

  • NMEA-nettverk

  • Oppbevaringsrom nedenunder sengen i ruffen

  • Petestep® skrog

  • Puter til akterbenk

  • Raymarine Axiom+ 9" -plotterpakke + CPT-S-giver

  • Rekker og puller i syrefast stål

  • Ruffens skrogvinduer

  • Støtfanger i baugen

  • Vindusvisker til sjåfør

Norsk Tilbehørspakke inkludert:

  • Tilbehørsveske

  • Armstøtte

  • Baugpropell

  • Kjøleskuff

  • Ferskvannssystem

  • Gassbysse

  • Havnepressening

  • Bord og solpute

  • Trimplan

  • Vindusvisker BB

Ekstrautstyr (kan kjøpes med)

  • Båthenger

  • Fusion Stereo

Skandinavisk design og det ypperste val i material

Viper er opp under 7 meter Day Cruiser. Z- serien er kjent for sin teknologi av høg kvalitet, Viper er ingen unntak. Perfekt standard utrusting og god planløysing for ein fin sommardag. Båten har ein skandinavisk utsjånad, særs stilrein og med materiale som er lett å halde ved like. Designa av Eker Design - lekre linjer!

Suzuki DF200 ATL

Produktskildring


Med ein DF200A som berre veg 235 kg, kan båtfolk velje ein lettare,  firesylindra motor utan å ofre kraft eller yting. For båtfolk i  marknaden med ein ny båt og motor, eller dei som vurderer repowering frå  tyngre V6-firetakts utanbordsmotorer (eller endå eldre to-takter), gjer  den nye DF200A-en valet enkelt mht storleik, vekt og drivstofføkonomi.


Alle Suzukis påhengsmotorar frå DF40ATL til DF350ATX har  selvjusterende kamakselskjede som går i oljebad, noko Suzuki er åleine om  blant leverandørane av utenbordsmotorer. Kjeda er utstyrt med ein  hydraulisk strammemekanisme som er vedlikehaldsfri.


Selvjusterende registerkjede

Alle modellar over DF40A har eit vedlikehaldsfri registerkjede. Eit enkelt og effektiv design med oljesmurt registerkjede som aldri treng å smørjast, og utstyrt med ein automatisk, hydraulisk kjedetrammar som sørger for at kjeda har optimal stramming til kvar tid.


Tiltbegrensning

Motoren har eit tiltbegrensningssystem som vernar båten og utanbordsmotoren mot skadar ved tilting av motoren. Designen har både funksjonane til  tiltbegrensing og til trim sender, og bruker ein trinnfri, kontinuerleg type tiltbegrenser som gjer muleg installasjon av påhengsmotoren på nesten kva type som helst båt.


Lean Burn

Med Suzukis avanserte "Lean Burn" kontrollsystem får du det lågaste bensinforbruket  i marknaden!

A = Modellnemning

T = Powertrim/tilt og el.start med kontrollboks

L = Land stamme (20")


Markedsledende krefter

Galleri

6,72 m


2,42 m


1350 kg


8


200-300 hk


53 kts


GRP


GRP


GRP


Glass


Petestep®-teknologia, GRP

Lengde

Bredde

Vekt

Antall passasjerer

Motor

Beregnet maksimal hastighet med to personer

Skrog

Setebokser

Styrekonsoll

Vindu

Bunn

2867

4-takt DOHC 16 ventilar

In-line 4

200 (147 kW)

5500 - 6100 o/min


ATL


L = 508 mm


20"


235


97 x 97

Slagvolum (ccm)

Motortype

Sylindre

Effekt (HK/kW)

Anbefalt turtal


Modell


Stammelengde


Standard propell


Vekt (kg)


Boring x slag


bottom of page