top of page

Silver Tiger DCz

Suzuki DF150 ATL

Suzuki DF150 ATL

Teknisk

Produktskildring

Tiger DCz frå Silver er ein kompakt, men likevel komfortabel og ekstremt funksjonell Daycruiser som passar for både familiar og vener som liker moro og sosiale stunder. Med inntil 8 sitteplassar, kjøleskuff, bord som kan gjerast om til solseng har du eit godt utgangspunkt for ein solrik dag på sjøen.

Silver Tiger DCz er den mest snertne av dei nye, reine glasfiber Silver Z-modellane. Skroget er, som kjent frå dei større glasfibermodellane, designa med den unike svenske Petestep ® -teknologien. Designen er laga av det norske designbyrået Eker Design AS.

Som storesøster Raptor har òg Tiger DCz  ein frontkabin som inviterer deg til å halde til sommarnetter om bord i båten. Kabinen har senger for to vaksne, og plass til eit kjemisk toalett, som blir selt separat. Madrassen i kabinen og teppet er inkludert i standardprisen for båten.

Førarplassen er godt utforma slik at han er både funksjonell og komfortabel. Alle brytarar, instrument og kartplotteren er lett håndterbare både når du køyrer båten sitjande eller ståande. Skipperens ”offshore” sete gir god køyrekomfort både når du reiser deg og set deg ned. Frontruta gir rikeleg med ly på grunn av forma og sidevindauga som fortset langt langs båtens sider.

Passasjerkonsollen kan utstyrast med eit pantry, komplett med ein berbar gasskomfyr, kran og kran og vassystem. Som standard har du ein romslig lagringsplass i passasjerkonsollen, i tillegg til den fysiske krana og krana, men vassystemet til / frå krana er ikkje teikna som standard. Under passasjersetet er det ei kjøleskuff som er med i denne pakken. Saman med den komfortable U-sofaen og eit stort 1-delt bord for akterdekk, gjer denne modellen til den perfekte følgjevennen for dei som liker å ha kvalitetstid med venner og familie ute på sjøen. Skulle regnet komme har du kalesjegarasjen akter lett tilgjengeleg, og ein havnepresenning for rask beskyttelse når båten ligg i havn.

Silver Tiger DCz

Teknisk

kr 639.000,-

2022- pris inkludert frakt/levering og norgespakke til verdi kr 67.000,-!

Standardutstyr

  • Abloy-låser for akterbenk

  • Akterkalesje

  • Badeplattformer

  • Badestige

  • Bokser for anker og fortøyningslinjer foran og bak

  • Brannslukningsapparat

  • Buens rekker

  • Drivstoffilter

  • Drivstofftank 107 liter

  • Dørk i kompositt teak (på åpne dørkflater, buens dekk og badeplattformer)

  • Elektrisk lensepumpe

  • El-uttak

  • Fenderfester

  • Fenderholder, dekket

  • Festepunkt til henger eller fortøyning i baugen

  • Frontrute i glass

  • Gassfjær til akterbenken

  • Hydraulisk styring

  • Integrert boardingstige i baugen

  • Kjøleskuff under sete

  • Konstruksjonen følger CE-normer og har selvlensing på åpne flater

  • Koppholdere

  • Lighthouse-sjøkart (oppladbar, et valgfrit land)

  • Låsbar kabindør

  • Låsebøyler (Klasse 3)

  • Mulighet til penteri i BB-konsoll

  • Navigasjonslys

  • NMEA-nettverk

  • Offshore-komfortseter 2 stk

  • Petestep® skrog

  • Pute til ruffen

  • Puter til akterbenk

  • Raymarine Axiom+ 9" -plotterpakke + CPT-S-giver

  • Rekker og puller i syrefast stål

  • Ruffens skrogvinduer

  • Støtfanger i baugen

  • Vindusvisker til sjåfør

Norsk Utstyrspakke:

  • Tilbehørsveske

  • Armstøtte

  • Kjøleskuff

  • Dobbelt batterisystem

  • Gassbysse

  • Havnepressening

  • Bord og solpute

  • Trimplan

Ekstrautstyr (kan kjøpes utenom):

  • Fusion stereo

  • Båthenger

Dyrisk styrke i Day Cruiser segmentet

Silver Tiger DCz er Silver Z-glasfiberseriens nest minste båt modell. Tiger DCz er utstyrt med ein fremre kabin, der to personar kan halde til natta. I akterdekk er der ein stor U-sofa som inviterer deg til å halde til tid med familie og vener - inntil 8 sitteplassar. Alle Silver Z-båt modeller er vorte designa av norske designar byrået Eker Design AS.

Suzuki DF150 ATL

Produktskildring


Suzukis kunnskap om å levere topp yting med kompakt design er  openberr med denne firesylindra rekkemotoren. Når du vrir om  tenningsnøkkelen har du brått store krefter tilgjengeleg frå det 2.867  cc store slagvolumet. Dette er dei kraftigaste motorane i klassen - og  medan det store slagvolumet i høg grad bidrar til å produsere  eineståande akselerasjon, er likevel ikkje desse motorane større og  tyngre enn motorar med mindre effekt. Tvert om, Suzukis ingeniørar har  konstruert desse kraftige motorblokkene så små og kompakte som i det heile  mogleg.


Alle Suzukis påhengsmotorar frå DF40ATL til DF350ATX har  selvjusterende kamakselskjede som går i oljebad, noko Suzuki er åleine om  blant leverandørane av utenbordsmotorer. Kjeda er utstyrt med ein  hydraulisk strammemekanisme som er vedlikehaldsfri.


Selvjusterende registerkjede

Alle modellar over DF40A har eit vedlikehaldsfri registerkjede. Eit enkelt og effektiv design med oljesmurt registerkjede som aldri treng å smørjast, og utstyrt med ein automatisk, hydraulisk kjedetrammar som sørger for at kjeda har optimal stramming til kvar tid.


Tiltbegrensning

Motoren har eit tiltbegrensningssystem som vernar båten og utanbordsmotoren mot skadar ved tilting av motoren. Designen har både funksjonane til  tiltbegrensing og til trim sender, og bruker ein trinnfri, kontinuerleg type tiltbegrenser som gjer muleg installasjon av påhengsmotoren på nesten kva type som helst båt.


Lean Burn

Med Suzukis avanserte "Lean Burn" kontrollsystem får du det lågaste bensinforbruket  i marknaden!

A = Modellnemning

T = Powertrim/tilt og el.start med kontrollboks

L = Land stamme (20")


Båtmotor med topp yting og kompakt design

Galleri

6,06 m


2,36 m


ca 1 150 kg


8


115-150 hk


40 knop


CE/C


19° (i sternen)


GRP


GRP


GRP


Glass


107 liter


Petestep®-teknologi, GRP

Lengde

Bredde

Vekt

Antall passasjerer

Motor

Beregnet maksimal hastighet med to personer

Godkjenning

Bunnvinkel

Setebokser

Styrekonsoll

Dekk

Vindu

Drivstofftank

Bunn

2867 ccm


4-takt


16 ventilar


In-line 4


150 Hk (110 kW)


5000 - 6000 O/min


ATL

X = Ultra lang (25"/635 mm)


21" (X) eller 23" (L)


235 kg (L) og 241 kg (X)


97 x 97

Slagvolum (ccm)


Motortype


DOHC


Sylindre


Effekt (HK/kW)


Anbefalt turtal


Modell

Stammelengde


Standard propell


Vekt (kg)


Boring x slag


bottom of page