Silver Shark BRX

Suzuki DF140 BTGX

Suzuki DF140 BTGX

Teknisk

Produktskildring


Det mjukt gåande, vridningsstive Shark BR aluminiumskroget er grunnlaget for denne nye Shark BRX-modellen i aluminium. I tillegg til skroget er innsida, dørken, oppbevaringsskuffene, akterbenken og klaffbenkene i akterenden òg laga av marine aluminium. BRX-modellen er òg utstyrt med solide 30 mm tjukk aluminiumsrekke. Av ergonomiske årsaker er konsollane delvis laga av glasfiber.


Dørken forut er designa for å fungere godt for stongfiske. Dermed kan heile baugen blir brukt som eit kastedekk for fiske. Ein kastestol for stongfiske (tilbehøyr) kan òg monterast på aluminiumsplata. Dei to sittebenkenkene har rikeleg med oppbevaringsplass inni, og eit putesett til benkene kan kjøpast som tilbehøyr. Bak konsollane, er det to frittståande, fullpolstrede båt seter, det er òg ein permanent montert akterbenk av aluminium. Eit sammenleggbart foldesete i aluminium er monterte på kvar side av akterbenken, og saman med akterbenken og badeplattformene dannar desse ein brei, jamn overflate i akterenden. Klaffseta er enkle å brette saman når fiskefangsten er trekt opp og lett å brette saman under sjølve fisket, eller viss det er behov for fleire sitteplassar.


Omfattande standardutstyr

Både skipper og passasjer sit i komfortable, fullt polstra båt sete. Vindauga til kontrollpanela er laga av ekte glas, som gjer muleg installasjon av vindaugsviskar. Den todelte døra mellom kontrollkonsollane er sjølvsagt inkluderte i pakkeprisen, og dessutan to sammenleggbare benker akter.

Silver Shark BRX

Teknisk

kr 479.000,-

2022- pris inkludert norgespakke og frakt/levering

Standardutstyr

  • 30 mm tykk siderekker, aluminium

  • Badeplattformer i aluminium

  • Badestige

  • Bokser for anker og fortøyningslinjer foran og bak

  • Brannslukningsapparat

  • Drivstoffilter

  • Drivstofftank 130 liter

  • Dør mellom konsollene, todelt

  • Dørk av aluminium

  • Elektrisk lensepumpe

  • El-uttak

  • Festepunkt til henger eller fortøyning foran og bak

  • Foldbare benker i akter, aluminium, 2 st.

  • Giverstativ + skinne for giverstativ (justerin ekkoloddgiver)

  • Hydraulisk styring

  • Konstruksjonen følger CE-normer og har selvlensing på åpne flater

  • Koppholder

  • Lighthouse-sjøkart (oppladbar, et valgfrit land)

  • Låsebøyler (Klasse 3)

  • Navigasjonslys

  • NMEA-nettverk

  • Offshore-komfortseter 2 stk

  • Oppbevaringsplass med deksel, BB-konsollen

  • Raymarine Axiom+ 9" -plotterpakke + CPT-S-giver

  • Vannskibøyle, integrert i akterbenkens ryggstøtte

Bow Rider - heilt i aluminium for aktive båtfolk

I tillegg til det solide og sjødyktige aluminiumsskroget er òg innerpanela, dørken, seteboksane, akterbenken og dessutan dei foldbare seta bak i båten laget av solid marinealuminium. Dei 30 mm tjukke aluminiumsrekkene sørger for trygd om bord. Shark BRX passar for den som ønsker ein brukarvennleg, solid og allsidig båt.

Suzuki DF140 BTGX

Produktskildring


Denne modellen har større sylindervolum og lågare vekt enn forgjengaren. Sprekare enn nokon gong!


Enten du dorgar etter middagstorsken, jaktar på elvelaksen eller set kursen mot storhavet, skal du vite at desse drivstofføkonomiske og effektive Suzuki firetakterne vil halde koken uansett kvar krevjande dagen skulle bli. Selvjusterende oljebadet registerkjede og luftkjølt høg effekt dynamo på 40 ampere. Dette sørger for at motoren går optimalt og gir deg silkeføre sjølv under røffe forhold.


Verdas første 140Hk 4-taktmotor med drive-by-wire. DF140BG gir forenkla rigging, silkemyk giring, umiddelbar gass / skiftrespons og god drivøkonomi.

Enkelt vedlikehald

- Oljefilter er designa for lett tilgang.

- Oljeutslepp og breiare oljenivåhol (Ø15mm) gjer det enkelt å skifte olje.

- Straumlinjeforma og sporty design


Forbedret girkasse

- Det senkar giroljetemperaturen og bidrar til auka holdbarhet for tannhjul.


Selvjusterende registerkjede

Alle modellar over DF40A har eit vedlikehaldsfri registerkjede. Eit enkelt og effektiv design med oljesmurt registerkjede som aldri treng å smørjast, og utstyrt med ein automatisk, hydraulisk kjedetrammar som sørger for at kjeda har optimal stramming til kvar tid.


Tiltbegrensning

Motoren har eit tiltbegrensningssystem som vernar båten og utanbordsmotoren mot skadar ved tilting av motoren. Designen har både funksjonane til  tiltbegrensing og til trim sender, og bruker ein trinnfri, kontinuerleg type tiltbegrenser som gjer muleg installasjon av påhengsmotoren på nesten kva type som helst båt.


Lean Burn

Med Suzukis avanserte "Lean Burn" kontrollsystem får du det lågaste bensinforbruket  i marknaden!

T = Powertrim/tilt og el.start med kontrollboks inkl. i pris 

G = Modellbetegnelse 

X = Ultra lang stamme (25")


Påhengsmotor med Suzuki Lean Burn forbrenningskontroll!

Galleri

585 cm


780kg


80-140hk


C


EN-AW 5754/5083


Aluminium



HST


EN-AW 5754/5083


224cm


7


630mm


17,5°


510mm


Glassfiber



Polyurethane

Lengde


Vekt


Motor


Godkjenning


Skrog


Rekkverk


Sjølvlensande


Rekkverk


Dekk


Bredde


Antall passasjerer


Tverrhøgd


Botnvinkel


Tverrhøgde


Styrekonsoll


Usynkbar konstruksjon


Flotasjon

2045

4-takt. Flerpunkts sekvensiell elektronisk innsprøyting


In-line 4

140 (103 kW)

5700 - 6300 O/min


Innsprøyting

L = 511 mm

21"

188 kg (L) - 193 kg (X)

86 x 88

Slagvolum (ccm)


Motortype


Sylindre

Effekt (HK/kW)


Anbefalt turtal


Drivstoffsystem


Stammelengde

Standard propell


Vekt (kg)

Boring x slag