Silver Hawk BR

Suzuki DF90 ATL

Suzuki DF90 ATL

Teknisk

Produktskildring


Silver Hawk var den første båt modellen Silver lanserte i år 1991 då fabrikken vart grunnlagt. Sidan den gong har han vore ein av våre best selgende modellar. Av alle Silvers båtar, selt frå 1991 til dags dato, har rundt halvparten vore ulike versjonar av denne. Silver Hawk har naturlegvis vorte oppdatert gjennom åra, spesielt på skrogfronten, fargevala og på konsollane. Men, denne gangen blir altså fornya Silver Hawk totalt, frå skroget og opp. Den nye designen er resultatet av eit samarbeid mellom Silvers produktutviklingsavdeling og det finske designbyrået Navia Design.


Utforminga til skroget har for det meste vorte inspirert av Silver Y-seriens største og minste modellar Eagle BR og Fox BR/Avant som vart lansert i 2016 og 2018. Linjene til skroget er moderne og sporty, og går stabilt i sjøen, samtidig som dei skjer bølgjene godt. Skroget er bygt med Silvers velkjente AluFibre™-konstruksjon, der skrogets stivhet er eit resultat av den forsterka krysskonstruksjonen i spanten i aluminiumskroget. Skrogsidene blir danna av aluminiumpontonger, og desse er fylte med polyuretanskum som ikkje tar til seg vatn – denne konstruksjon gir båten ekstrem flyteevne og ei køyreoppleving med minimal støy. Glasfiberinteriøret sørger for ein tiltalande utsjånad og mange praktiske eigenskapar. At interiøret er produsert i eitt stykke, gjer båten lett å halde rein, og dempar skrogstøy effektivt. Takka vere denne unike konstruksjonen er den nye Hawk, som resten av Silver Y-serien, så godt som usenkelig. Båten er ytst sjødyktig, lett å køyre, svært smidig og som alle Silver-båtane, er køyreeigenskapane usedvanleg gode.


Utsjånad messig har Hawk gjennomgått store forandringar. Utanom profilen til skroget, så har designen til vindskjermen endra seg mest. Konstruksjonen til heile vindskjermen har vorte forandra samanlikna med forgjengaren. Vindruteprofilen er lik han på den nye Fox BR, og er heilt utan rammer. Den nye vindskjermen held effektivt vind og vatn ute frå sittebrønnen. Mellom dei to romslige styrekonsollane sit det som standard ein todelt døyr som held vinden borte frå sitteplassane. I konsollane finst det oppbevaringsrom for småsaker. På instrumentpanelet ruvar ein topp moderne 9” RAY marine Axiom+ plottar (Axiom+ frå modellåret 2021-), som er installert som standard.


Sjølv akterbenkens konstruksjon følgjer same designspråk som Fox-modellane. Heile akterbenken, inklusive arm og ryggtrygd, kan opnast opp til eit stort tredelt oppbevaringsrom for bagasje og utstyr. Under denne oppbevarast også kalosjen (tilbehøyr) når han ikkje blir brukt. Både føraren og alle passasjerar har godt med benplass. På sidene av motorbrønnen finst to oppbevarings boksar for tau og ankar. Ved midtgangen i den fremre sittebrønnen er det ekstra sitteplassar, og under dei finst det òg store oppbevaringsrom. Tauverket i front, blir lett tatt vare på og praktisk i det opne rommet, der lufta sirkulerer og tørkar tauet effektivt. For auka trygging under av- og på stigning, er kraftige rekkverk i baugen tilgjengelege til å støtte seg på.


Nye Hawk BR, som primært blir selt med ein 90 hk påhengsmotor, har ein 115 liters integrerte bensintank.


Hawk BRs største konkurransefordeler er det sporty utsjåande og moderne skrogform kombinert med den nær usynkelige skrogkonstruksjonen og dei gode køyreeigenskapane. Båten har òg godt med oppbevaringsrom, slik at all bagasje og anna utstyr lett kan pakkast ned. Samanlikna med konkurrerande båtar i same størrelse klasse, er standardutstyret til båten omfattande og inkludert i prisen er mellom anna ein 9” RAY marine Axiom+ plottar med CPT-S- ekkoloddgiver, ein todelt døyr mellom dei to hovudseta, kalesjerom, komfortable stolar og festepunkt til fortøying i rustfritt stål. I tilbehøyrslista finst mellom anna ein Abloy-lås pakke, musikkspelar, sol seng til fronten, targabøyle, trim flaps, vasskitong og ein flott kalesje.


Nye Hawk BR passar bra til familieutflukter og reine fornøyelses turar til havs, men han er òg den perfekte landstadsbåten og formidabel til å fiske frå.

Silver Hawk BR

Teknisk

kr 389.000,-

2022- pris inkludert norgespakke og frakt/levering

Standardutstyr

  • Akterbenk med romslig oppbevaring

  • Allsidig oppbevaring

  • Badeplattformer

  • Badestige

  • Bokser for anker og fortøyningslinjer på badeplattformene

  • Brannslukningsapparat

  • Buens rekker

  • Dør mellom konsollene, todelt

  • Elektrisk lensepumpe

  • El-uttak

  • Fast drivstofftank 115 l

  • Festepunkt til henger eller fortøyning foran og bak

  • Frontrute i herdet glass, sidevinduer i akryl

  • Giverstativ + skinne for giverstativ (justerin ekkoloddgiver)

  • Hydraulisk styring

  • Konstruksjonen følger CE-normer og har selvlensing på åpne flater

  • Koppholdere

  • Lighthouse-sjøkart (oppladbar, et valgfrit land)

  • Navigasjonslys

  • NMEA-nettverk

  • Offshore-komfortseter 2 stk

  • Oppbevaringsplass for kalesje

  • Raymarine Axiom+ 9" -plotterpakke + CPT-S-giver

  • Tauboks i buen

  • U-bolt låsebøyle på framdekk (Klasse 3 godkjent)

Storfavoritten i ny utforming - Silver Hawk BR

Silvers heilt nye versjon av storfavoritten Hawk BR vart introdusert i 2019. Båt modellen er forbetra, og har mellom anna eit heilt nytt skrog, nytt interiør og heilt nye konsollar. Hawk BR er spesielt eigna for utflukter i skjergarden, som landstadsbåt og til fornøyelses køyring. Inkludert norsk pakke med ekstra fenderlist, komplett putesett baug og akter, havnepresenning. Godt utstyrt båt med masse standardutstyr.

Suzuki DF90 ATL

Produktskildring


Suzukis New Generation 4-takter! Med Kompakt design, Lean Burn Control  System, smidig gir skift, Suzuki Easy Start, og dessutan ny type trim og tilt.


Alle Suzukis påhengsmotorar frå DF40ATL til DF350ATX har selvjusterende  kamakselskjede som går i oljebad, noko Suzuki er åleine om blant  leverandørane av utanbordsmotorar. Kjeda er utstyrt med ein hydraulisk  strammemekanisme som er vedlikehaldsfri. Suzuki påhengsmotorane har ein moderne design.


Selvjusterende registerkjede

Alle modellar over DF40A har eit vedlikehaldsfri registerkjede. Eit enkelt og effektiv design med oljesmurt registerkjede som aldri treng å smørjast, og utstyrt med ein automatisk, hydraulisk kjedetrammar som sørger for at kjeda har optimal stramming til kvar tid.


Tiltbegrensning

Motoren har eit tiltbegrensningssystem som vernar båten og utanbordsmotoren mot skadar ved tilting av motoren. Designen har både funksjonane til  tiltbegrensing og til trim sender, og bruker ein trinnfri, kontinuerleg type tiltbegrenser som gjer muleg installasjon av påhengsmotoren på nesten kva type som helst båt.


Lean Burn

Med Suzukis avanserte "Lean Burn" kontrollsystem får du det lågaste bensinforbruket  i marknaden!

A = Modellnemning

T = Powertrim/tilt og el.start med kontrollboks

L = Lang stamme (20")


Påhengsmotor med mange Suzuki finessar

Galleri

570cm


675kg


60-115hk


CE/C


40kn


500cm



EN-AW 5754/5083


HST


GRP


115L


4mm


2mm


213cm


7


208kg


17,5°


510mm


396cm




Polyurethane


Glas/Akryl


4mm


2mm


1,5mm

Lengde


Vekt


Motor


Godkjenning


Beregna maks hastigheit 2 pers.


Lengde, styrekabel


Sjølvlensande


Skrog


Rekkverk


Dekk


Drivstofftank


Akterspeil


Overside


Bredde


Antall passasjerer


Anbefalt maks motorvekt


Botnvinkel


Tverrhøgde


Lengde, fjernkontrollkabel


Usynkbar konstruksjon


Komfortseter


Flotasjon


Vindu


Bunn


Side


Innenbords


4-takt DOHC 16 ventiler


In-line 4


75 x 85 mm


90 (68,4 kW)


ATL


1502 cm³


5300 - 6300 O/Min


19"

Motortype


Sylinderar


Boring og slaglengde


Nominell effekt


Modell


Slagvolum


Anbefalt turtall


Standard propell